Oliespild i Skagen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Nordjyllands Beredskab oplyser, at Station Skagen onsdag morgen er kørt ud til en olieforurening på havnen. Her har en tankvogn spildt dieselolie på en strækning á ca. 400 meter.

Beredskabet er på stedet og har afspærret til kommunen for sprede sand ud over olien, så bilister ikke kommer galt afsted.

Annonce
Annonce
Annonce