Oliespild i Odense

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der opstod fredag aften et oliespild på midterbanen på Tietgens Allé i Odense.

Der kom til at ligge olie under bilen og ud på vejen.

Redningsmandskab har dog været på stedet med kattegrus, så vejen atter er farbar.

Annonce
Annonce