Olie på kørebanen – Forurening i Hørsholm

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der var lørdag middag sket mindre forurening med oile på kørebanen på Hørsholm Kongevej.
Brandvæsnet er fremme og har lagt absorberende sand på kørebanen. 
Vejen er åben, men passere med forsigtighed.

Annonce
Annonce
Annonce