Østjyllands Brandvæsen rykker ud til knallertbrand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Østjyllands Brandvæsen måtte torsdag aften rykke ud til en adresse i Tilst, hvor en knallert var brudt i brand på vejbanen.

Da brandvæsnet ankom, fik de slukket branden i knallerten, der var blevet svært forkullet.

Det er uvist, hvad der startede branden i knallerten.

Annonce
Annonce
Annonce