Odder: Træ væltet ned i transformator-station

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Stormen Otto var fredag skyld i, at et træ væltede ned i en transformatorstation på Holsteinsgade i Odder.

“Vi har afsluttet vores arbejde i området. Der er ingen personskade sket,” siger operationschef Anders Jensen fra Østjyllands Brandvæsen.

LÆS OGSÅ: Se billederne: Sådan hærger stormen Otto landet

Operationschefen tilføjer, at trafikken ikke længere er nævneværdigt påvirket af det væltede træ, ligesom der ikke er rapporter om, at det væltede træ skulle have påvirket strømforsyningen i området. Men der er tilkaldt el-folk, der tager sig af den del af sagen.

Annonce
Annonce
Annonce