Motorvej spærret: To anholdte efter biljagt

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To personer blev anholdt efter en biljagt på Sønderjyske motorvej mellem Kolding og Haderslev.

“Vi har haft spærret motorvejen af i forbindelse med en eftersættelse, der resulterede i to anholdelser,” siger vagtchef Richard Borring, Syd og Sønderjyske Politi, til presse-fotos.dk

“Vi kan ikke sige så meget mere lige nu af hensyn til efterforskningen. Men der skete ingen personskade i forbindelse med eftersættelsen, og motorvejen er igen åben,” siger han.

Annonce
Annonce
Annonce