Motorvej genåbnet efter uheld

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Efter et uheld på Sydmotorvejen, som spærrede begge spor, er der igen åben.

En lastbil væltede, som gjorde, at to spor blev spærret.

Nu skriver DR P4 Trafik på X, at der igen er åben for gennemkørsel.

Annonce
Annonce
Annonce