Motorcykel udbrændt i Glostrup

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Hovedstadens beredskab er lørdag aften blevet kaldt ud til Skovsletten i Glostrup, hvor en motorcykel stod overtændt af flammer.
Brandvæsenet fik hurtigt branden under kontrol, men på det tidspunkt var motorcyklen allerede udbrændt.

Årsagen til branden vides ikke, men motorcyklen stod på et større græsareal da den brændte.

Annonce
Annonce