Modstand Midtjylland demonstrerer i Aarhus – “Tyranniet tager til”

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Modstand Midtjylland demonstrerer lørdag aften fra klokken 18.00-00.00 på Rådhuspladsen i Aarhus C samt på deres planlagte rute.
Flere 100 er mødt op med bannere fyrværkeri og opråb som blandt andet “frihed for Danmark – vi har fået nok”.

Presse-fotos.dk sender live på vores Facebook side samt så opdatere vi løbende hele aftenen med billeder fra stedet.


Annonce
Annonce
Annonce