Melding om røg fra lagerbygning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Både politi og brandvæsen var lørdag eftermiddag tilstede på Kvinderupvej nær Slangerup, hvor der var melding om røg fra en lagerbygning.

Nordsjællands Politi oplyser til presse-fotos.dk, at det ikke lykkedes at finde hverken røg eller ild. Derfor returnerede alle til deres stationer.

Annonce
Annonce