Melding om mindre brand i lejlighed i Esbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er torsdag aften til stede på Vesterhavsgade i Esbjerg, efter at der er indløbet en melding om brand.
Efter et mindre slukningsarbejdet kunne brandvæsenet returnere til stationen igen.


Annonce
Annonce