Melding om farligt syreudslip: Brandvæsnet ankommet til banegård

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag eftermiddag er politi og brandvæsnet hastet til Esbjerg Banegård, fordi de har fået melding om, at en togtank står åben, hvori der kan være farlig syre.

Ved ankomsten konstaterede mandskabet dog, at der ikke var nogen fare på stedet, og situationen kom hurtigt under kontrol

Mandskabet har nu forladt stedet.

Annonce
Annonce