Melding om brand på plejecenter

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til søndag blev brandvæsenet kaldt ud til en melding om brand på Sjælsø Plejecenter i Birkerød.
Flere udrykningskøretøjer var fremme på stedet og politiet kunne efter en grundig gennemgang, returnere til stationen uden yderliger gøren.

Annonce
Annonce