Melding om brand i lejlighed i etageejendom – redning fremme

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er lørdag aften til stede på Søborg Hovedgade hvor der er indløbet en melding om brand i en lejlighed, efter at der er observeret røg i opgangen.

Brandvæsen er lige nu i gang med et eftersyn for at finde ud af hvor røgen kommer fra.

Annonce
Annonce