Melding om brand i lejlighed i Esbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sydvestjysk Brandvæsen var torsdag middag til stede på Granly Allé i Esbjerg, hvor der var melding om brand i en lejlighed.

Dog var det tilsyneladende blot en falsk alarm og beredskabet forlod hurtigt stedet igen.

Annonce
Annonce
Annonce