Melding om brand i Helsingør

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Helsingør Kommunes Beredskab rykkede tirsdag eftermiddag ud til Helsingør, efter der var gået en brandalarm på et ældrehjem.

Da beredskabet nåede frem til adressen, gik de i gang med at undersøge stedet.

Annonce
Annonce