Melding om brand: Brandvæsenet i aktion

Brandæsenet fremme
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet er lørdag eftermiddag til stede på Ådalsvænget i Esbjerg, hvor der er indløbet en melding om brand i en kælder.

Brandvæsenet er fremme på stedet med flere udrykningskøretøjer, men omfanget af branden er endnu ukendt.

Presse-fotos.dk er for nuværende ikke bekendt med yderligere omstændigheder omkring branden, men vi opdaterer artiklen, såfremt nye oplysninger fremkommer.

Annonce
Annonce