Mand var ikke hjemme: Huset stod i flammer

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En ældre mand fik sig noget af et chok, da han blev ringet op af politiet mandag eftermiddag med den besked, at der var udbrudt brand i hans rækkehus på Septembervej i Gladsaxe ved København.

“Vi modtog meldingen kl. 15.34, og vi kom dertil og kunne se, at døren og entreen var i flammer,” siger vagthavende på Københavns Vestegns Politistation til presse-fotos.dk

“Det lykkedes dog ret hurtigt for brandvæsenet at få slukket branden, så skaden er begrænset skaden til hoveddøren, entreen og måske en del af stuen. Der er tale om røg- og sodskader.”

Der er ikke sket nogen personskade i forbindelse med branden.

Annonce
Annonce