Mand kørte slalom på motorvej med kokain i blodet

Illustrationsfoto
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En 42-årig mand er blevet anholdt og sigtet for overtrædelse af færdselsloven, efter han kørte hasarderet på motorvejen.

Det fremgår af døgnrapporten fra Midt- og Vestsjællands Politi.

Manden fra Vanløse kom kørende på Holbækmotorvejen i Roskilde.

Her skabte han flere farligt situationer, da han foretog tre hasarderede vognbaneskift højre om nogle andre trafikanter på motorvejen.

Dette endte dog brat for den 42-årige, da han blev stoppet af en betjent på stedet.

Her viste det sig, at manden var påvirke både af kokain og amfetamin. Der nedlægges derfor påstand om frakendelse af kørekort.

Den 42-årige mand blev løsladt efter han udtog en blodprøve

Annonce
Annonce
Annonce