Lokalnyt: Firmabil bryder i brand på Amager

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag aften kort efter klokken 18.00 har Københavns Politi og Hovedstadens Beredskab modtaget en anmeldelse om bilbrand.

Anmeldelsen er modtaget i et alarmopkald fra Ternevænget i Dragør, hvor en varebil fra et byggefirma står i brand.

Derfor rykkede tre brandbiler og en politibil ud mod stedet, hvor man ankom kort efter og kunne konstatere tydelige flammer i bilen.

Presse-fotos.dks udsendte fortæller, at man kunne se den sorte røgsølje mange kilometer væk.

Fremme på stedet tog det ikke mange minutter for brandfolk at slukke flammerne, der primært havde fat i motorrummet og kabinen.

Trods indsatsen udbrændte store dele af køretøjet, men det lykkedes brandvæsenet at forhindre flammerne i at sprede sig.

Ingen personer er kommet til skade under branden.

Annonce
Annonce
Annonce