Lastbile taber gods ved Slagelse

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En lastbil har onsdag morgen tabt en større mængde gods som består af plastik og nogle plader ved Søndre Ringgade ved Kongevejen i Slagelse.
Materiellet ligger til gene for cyklister, så vær derfor opmærksom i området.
Oprydningsarbejdet er igang på stedet.

Annonce
Annonce