Lastbil og varebil stødt sammen: Fører kørt på hospitalet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En mand er blevet kørt på hospitalet, efter at en varebil og en lastbil er stødt sammen på Ringkøbingvej i Videbæk.

“Det er føreren af varebilen, som er kørt på hospitalet. Hvor alvorligt han er kommet til skade, kan jeg ikke sige noget om,” siger vagtchef hos Midt- og Vestjyllands Politi, Lars Even, til presse-fotos.dk

“Vejen er spærret af, og det vil den nok være i et godt stykke tid endnu. Der er omkørsel i området,” siger vagtchefen.

Annonce
Annonce
Annonce