Lastbil gået i stå: Det giver kø!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En lastbil fra Hørkram er onsdag eftermiddag gået i stå i en rundkørsel på Apotekervej i Sorø.

Det giver betydelig kø, og det gør trafikken besværlig at afvikle.

Annonce
Annonce