Lastbil fjernet – vej genåbnet efter ulykke

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sydjyllands Politi oplyser på Twitter, at Gørdingvej mellem Bramming og Gørding, hvor en lastbil tidligt onsdag morgen forulykkede grundet glat føre og var årsagen til, at vejen var spærret i begge retninger, nu er genåbnet.

Det er sket efter, at man har ryddet vejen og fjernet den forulykkede lastbil.

Annonce
Annonce
Annonce