Lapning af slaghul skyld i større kø på fynskemotorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fynskemotorvej fra Odense mod Middelfart ved Nørre Aaby, er der opstået en større kø i forbindelse med et slaghul som tidligere på ugen opstod på strækningen.

Annonce
Annonce