Lang kø efter uheld på Østjyske Motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag eftermiddag er der sket et færdselsuheld på Østjyske Motorvej. Det giver lang kø fra Vejle mod Skærup mellem Vejle N og Vejlefjordbroen.

Vejdirektoratet oplyser, at oprydningen efter uheldet netop er afsluttet. Nu skal køen dog afvikles.

LIGE NU LÆSER ANDRE: 14-ÅRIG DRENG TÆSKET

Annonce
Annonce