Lægehelikopter landet i Sønderjylland

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag eftermiddag er en lægehelikopter landet i Røllum nær Aabenraa. En ambulance er kørt ind til siden, og en person blev båret ud. Helikopteren allerede var ankommet stedet, og personen blev hurtigt bragt ind i lægehelikopteren og fløjet afsted.

LIGE NU LÆSER ANDRE: EFTERLYST I SAG OM DRABSFORSØG: KENDER DU EN AF DISSE TRE MÆND?

Det er endnu uvist, om der tale om alvorlig personskade.

Presse-fotos.dk følger sagen…

Annonce
Annonce