Kolonihavehus udbrændt i Odense – ejer forsvundet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et kolonihavehus er natten til søndag udbrændt i Odense ved haveforening Egebæk.

Brandvæsnet var talstærkt til stede men kunne i haven stod ikke til at redde. Politiet har flere omgange forsøgt at komme i kontakt med ejeren af huset, men det er endnu ikke lykkedes.

Annonce
Annonce
Annonce