Kørsel uden lys på bilen kostede en kontrol

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag aften standsede Københavns Vestegnens politi en kassevogn på Park alle i Brøndby, da begge baglygter var defekte.
Det lykkedes ikke føreren at få tændt baglyset mens politiet var der, men føreren fik lov at fortsætte turen.

Annonce
Annonce
Annonce