Kø på Sønderborgmotorvejen efter uheld

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der har tirsdag aften været et færdselsuheld i det vestgående spor på Sønderborgmotorvejen, skriver Sydjyllands Politi på twitter.

Uheldet har forårsaget kø på Sønderborgmotorvejen.

Der er ingen oplysninger om eventuelt tilskadekomne på nuværende tidspunkt.

Annonce
Annonce
Annonce