Kø på motorvejen: Spor spærret efter uheld

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et færdselsuheld på Hillerødmotorvejen giver lang kø på strækningen torsdag eftermiddag.

Uheldet er sket på Rute 16 mellem Klausdalsbrovej og Værebrovej i nærheden af Gladsaxe.

Uheldet er sket i venstre spor og i den forbindelse er venstre spor også spærret.

Uheldet kan passeres med forsigtighed.

Ifølge Vejdirektoratet forventes oprydningsarbejdet tidligst overstået klokken 16:00.

Der er på nuværende tidspunkt ingen oplysninger om tilskadekomne eller årsagen til uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce