Kø på motorvej efter uheld

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der har fredag eftermiddag været et uheld på E20 Fynske Motorvej, fra Odense mod Middelfart mellem Odense SV og Odense V.

Det oplyser Vejdirektoratet.

Presse-fotos.dk har forsøgt at få en kommentar fra Fyns Politi, men det har ikke været muligt.

Uheldet har givet kø på motorvejen.

Der er på nuværende ingen yderligere oplysninger om uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce