Kø på Motorring 3 efter uheld ved Glostrup

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der har tirsdag aften været et færdselsuheld på Motorring 3 ved Glostrup.

Flere udrykningskøretøjer er på stedet.

Uheldet skaber en del kø, eftersom det kun er det yderste spor, som er åbent.

Der er på nuværende tidspunkt ingen oplysninger om eventuelt tilskadekomne.

Annonce
Annonce
Annonce