Kø på Helsingørmotorvejen efter uheld

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er tirsdag eftermiddag sket et uheld på Helsingørmotorvejen efter afkørsel 14 mod Nærum, som skaber kø på strækningen.

Det venstre spor er lige nu spærret på grund af uheldet.

Ifølge P4 Trafik skal bilister forvente kø fra Lundtofte.

Annonce
Annonce
Annonce