Kemikalie-udslip på Arla: En person fløjet på Rigshospitalet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En person er fløjet til Rigshospitalet i København efter at have fået kemikalie-udslip på Arlas ostemejeri på Sønderupvej i Videbæk.

Ifølge aoh.dk (kræver login) er der tale om en medarbejder, der fik kemikalier i øjnene.

Det skete, da en kobling sprang læk fra en beholder.

Annonce
Annonce
Annonce