Kaldt ud til gaslugt på bar i København

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet var natten til lørdag kaldt ud til en bar på Vestergade i København, hvor der var observeret en kraftig lugt af gas.
Efter en grundig gennemgang af baren kunne brandvæsen returnere til stationen igen uden yderligere gøren.

Annonce
Annonce