Kæmpe demonstration for ofrene i Gaza

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag formiddag er flere hundrede samlet i Odense, hvor der er en demonstration i gang. De fremmødte viser støtten til de civile ofre, som har mistet livet i krigen mellem Israel oh Hamas.

Demonstrationen har også til formål at få en våbenhvile etableret mellem de to parter.

Annonce
Annonce
Annonce