Juletræstænding: Juleglansen stråler i Esbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Julen er skabt til traditioner. Og traditionen tro, så skal der tændes juletræ i de danske byer.

Derfor var flere tusinde esbjergensere fredag samlet – både store og små – da man tændte byens flotte juletræ.

Selv julemanden var troppet op for at få syn for sagen.

Annonce
Annonce
Annonce