Julelystænding i Aarup – julemanden og han kone kunne man møde

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

På Vibevej i Aarup blev årets lysshow søndag eftermiddag tændt.
Mange lokale var mødt op for at se lyset samt for at møde julemanden og julemor som gerne gav sig tid til en snak og et billede.

Annonce
Annonce
Annonce