Ild i halmballer på Bornholm

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag gik der ild i et læs halmballer ved varmeanlægget i Østerlars på Bornholm.
Onsdagen igennem har beredskabet fra Bornholm derfor holdt brandvagt med en vandtankvogn ved branden.

Annonce
Annonce