Ild i bil i Gellerupparken

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet var natten til tirsdag til stede på Gudrunsvej i Gellerup parken ved Aarhus, hvor der var ild i en kabine på en bil.
Brandvæsenet var hurtigt fremme på stedet og fik slukket branden inden at den bredte sig til resten af bilen.

Brandårsagen er endnu ukendt.

Annonce
Annonce
Annonce