Ild hærger ved naturområde

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Hovedstadens Beredskab rykkede ud efter meldinger om brand ved et naturområde.

Sent onsdag aften var Hovedstadens Beredskab til stede ved Ballerupvej i Ballerup ved et naturområde.

Det sker efter der var opstået en naturbrand i området.

Brandvæsenet var hurtigt til stede og fik kontrol over situationen.

Årsagen til branden er ukendt.

Annonce
Annonce