Hul i dieseltank på tankstation: Brandvæsnet ankommet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag eftermiddag er brandvæsnet kommet en lastbil chauffør til undsætning på Jyllingevej i Rødovre.

Lastibilens dieseltank lækkede en del olie på tankpladsen, og derfor måtte brandvæsnet tilkaldes. Ved ankomst blev der hældt ‘kattegrus’ udover pladsen, så det spildet ikke var til gene for andre bilister.

Annonce
Annonce