Togtrafikken indstillet på ubestemt tid efter personpåkørsel

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag aften er al togtrafik blevet indstillet på Køge Station, da en person er blevet ramt af et tog.

Det skriver Midt -og Vestsjællands Politi på X.

Vi arbejder ved Køge Station ud for Slagterivej, hvor en person er blevet påkørt af et S-tog. Redningsindsats påbegyndt. Togtrafikken er standset.“, lyder det i opslaget.

LÆS OGSÅ: POLITIBETJENT OG TRE ANDRE DRÆBT AF SKUD VED KLOSTER

Der er ikke meldinger om personens tilstand, og togtrafikken vil være indstillet på ubestemt tid.

Annonce
Annonce