Bil i flammer på motorvej: Redningsmandskab på vej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag eftermiddag er der tæt trafik på Amagermotorvejen, fra Avedøre mod Ørestad mellem Kalvebodbroerne og København C.

Det skyldes at en bil er gået op i flammer, og der er en del røgudvikling på stedet. Bilen står i nødsporet, og vejhjælpen er på vej, skriver Vejdirektoratet.

LIGE NU LÆSER ANDRE: VIDEOOVERVÅGNING AFSLØRER: MAND RØVEDE SVØMMEHAL OG BANDT SIG SELV MED STRIPS

Annonce
Annonce
Annonce