Højt elsket: Pårørende lægger blomster for skuddræbt

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En ung mand blev torsdag eftermiddag dræbt af skud på Nørrebro i København. Til ære for den afdøde lægger pårørende derfor blomster og breve på Sorgenfrigade, hvor skudepisoden fandt sted.

Følgende skuddrabet er to personer blevet anholdt og varetægtsfængslet. De to gerningsmænd er henholdsvis 21 og 18 år.

Politiet formoder at drabet er banderelateret, da den dræbte er kendt af politiet fra bandemiljøet.

Annonce
Annonce
Annonce