Hest sad fast i hestetransport

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet kørte fredag formiddag ud til Navervej i Ikast, hvor der var melding om en hest, der sad fast i en hestetransport.

Det lykkedes for brandvæsenet at få klippet hesten fri.

Hesten fik nogle overfladiske skrammer, men ellers var der ingen problemer med den, da den først var kommet fri.

Annonce
Annonce
Annonce