Helsingør: Nedgravet container i brand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er brandmænd fra Helsingør Kommunes Beredskab rykket ud til brand i en nedgravet container – en såkaldt molok – i Blishøj i Helsingør.

Slukningen af branden er i gang på stedet.

Der er ingen informationer om, hvad branden skyldes.

Annonce
Annonce
Annonce