Gravemaskine vælter ned fra anhænger

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Gravemaskine vælter ned fra anhænger

En traktor med en anhænger har mandag formiddag været ude for et færdselsuheld på Vestre Ringgade i Kolding, da en gravemaskine er væltet ned fra anhængerne.

Brandvæsenet er efterfølgende rykket ud til stedet, hvor man nu er i gang med oprydningsarbejdet.

Det sker blandt andet ved at feje vejen og påbegynde arbejdet med at få gravemaskinen.

Der er ikke nogen personer, der er kommet til skade.

SE OGSÅ: ALLE BØRNENES ‘ONKEL REJE’ ANKLAGET FOR PÆDOFILI

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce