Gasudslip i villakvarter: Luk døre og vinduer!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag har Midt- og vestjyllands Politi sendt en advarsel ud til alle borgere på Skovbrynet i Brande. Her har der sket et gasudslip og politiet opfordrer beboerne til at lukke døre og vinduer, samt gå indenfor, hvis man kan lugte gas.

Beredskabet er i gang med at undersøge stedet sammen med gasdistributøren, så man kan få styr på udslippet.

OPDATERING:

Annonce
Annonce